Fabricaatonafhankelijke services die waarde creëren

Het op peil houden van uw lift, roltrap, rolpad of hellingbaan vereist regelmatig onderhoud en incidentele reparaties. Ons flexibele serviceaanbod verhoogt de beschikbaarheid van uw installatie en zorgt er tevens voor dat u voldoet aan de verantwoordelijkheden van u als exploitant, de wettelijke verantwoordelijkheden en de standaarden zoals de EN 13015.

Onze hooggekwalificeerde servicemonteurs hebben tientallen jaren ervaring en toegang tot een wereldwijd technologienetwerk voor installaties van derden. Hierdoor kunnen we een fabricaatonafhankelijke service van topklasse leveren voor producten van andere bedrijven.

Meer informatie

Uw contactpersoon bij thyssenkrupp Liften

Uitzonderlijke service, dag en nacht

Met een hoge dekkingsgraad van monteurs en 24-uurs beschikbaarheid voor noodoproepen en storingen zijn we snel van dienst en bieden we ongeëvenaarde veiligheid. Kies ons als partner voor:

  • De hoogste beschikbaarheid, efficiëntie en veiligheid van uw installatie

  • Serviceconcepten op maat voor installaties van alle merken

  • Uw persoonlijke contactpersoon altijd dichtbij

  • Snelle, professionele service

  • Snelle reactie dankzij ons mobiele online systeem

Onze focus ligt altijd op het opbouwen van een goede vertrouwens relatie. Stel ons op de proef.

Brochures downloaden

  • Bedrijfsprofiel brochure
    Download
  • Algemene voorwaarden servicecontracten
    Download

Serviceoplossingen

Liften

Van gedeeltelijk tot een volledig dekkend onderhoudspakket, ons 360°-servicepakket garandeert de maximale beschikbaarheid, efficiëntie en veiligheid van uw installaties. Hoewel de invulling van elke onderhoudsovereenkomst flexibel is, omvat elke overeenkomst:

  • Een betrouwbaar noodoproepsysteem
  • 24-uurs toegang tot ons servicecentrum
  • Persoonlijke ondersteuning door zeer ervaren EN13015-gecertificeerde monteurs en technici
  • Onderdeelvervanging met alleen OEM-goedgekeurde onderdelen
  • Intelligente systemen voor permanente veiligheidsmonitoring

Liftservicepakketten

Ongeacht het type gebouw, systeem of aantal liften hebben we een serviceoplossing die is afgestemd op uw behoeften om te allen tijde te zorgen voor optimale prestaties van uw liften.

Roltrappen, rolpaden en hellingbanen

Installatiespecifieke vereisten spelen een veel grotere rol bij effectief onderhoud en reparatie voor roltrappen, rolpaden en hellingbanen dan voor liften. We bieden serviceconcepten op maat, snelle en betrouwbare levering van vervangende onderdelen, transparantie in kosten en budgetzekerheid.

Als uw behoeften buiten het bereik van een regulier onderhoudsplan vallen, stellen we een aangepast servicepakket samen, of dit nu is voor een installatie in een winkelcentrum of voor een openbaar vervoersnetwerk van een hele stad.

Deskundige service voor alle merken

Onze servicemonteurs worden voortdurend door experts uit de sector bijgeschoold in onze roltrapfabriek in Hamburg, Duitsland. Dankzij dit uitgebreide opleidingsprogramma behoren onze monteurs tot de besten in het onderhouden van roltrappen van elk merk. Daarnaast hebben we ons eigen trainingscentrum in Capelle aan den IJssel voor andere fabricaten.

Serviceoplossingen op maat

Of het nu gaat om winkelcentra, beurshallen, luchthavens of treinstations, onze serviceconcepten op maat garanderen een constant hoog prestatieniveau. U bent verzekerd van de optimale oplossing voor elk type gebouw of systeem, ongeacht het aantal roltrappen.

Overige producten

Behalve voor liften, roltrappen, rolpaden en hellingbanen bieden we ook service voor vele andere producten, zoals passagiersbruggen (vliegtuigslurven), hef- en laadplatforms, trap- en goederenliften.

Reserveonderdelen en reparaties

Snelle levering van vervangende onderdelen

Via ons wereldwijde thyssenkrupp-netwerk bieden we kosteneffectieve, betrouwbare en energie-efficiënte oplossingen om de levensduur van uw liften en roltrappen te verlengen.

Met thyssenkrupp Liften profiteert u van:

  • Wereldwijde oplossingen met lokale ondersteuning
  • Hogere beschikbaarheid dankzij snelle probleemoplossing en reparaties
  • Geïntegreerde diagnosefunctionaliteit voor besturingen van een groot aantal merken
  • Elektronische catalogus met vervangende onderdelen voor alle merken
  • Uitgebreid gegevens- en informatiebeheer
  • Milieuvriendelijke papierloze workflow

Kwaliteits- en veiligheidsnormen

Als exploitant moet u alle risico's voor passagiers zo veel mogelijk beperken om juridische gevolgen te voorkomen.

Bij thyssenkrupp Liften weten we hoe we deze risico's kunnen identificeren en wegnemen of beperken. Het is onze taak om op de hoogte te blijven van alle normen op het gebied van productcertificering, veiligheidscomponenten en renovatie en andere liftconstructie- en installatienormen, waaronder:

  • SS-EN 81-1 (elektrische liften)
  • SS-EN 81-2 (hydraulische liften)
  • SS-EN 115-1 (roltrappen)
  • SS-EN 13015 (onderhoud)
  • SS-EN 81-80 (veiligheid van liften)
  • SS-EN 115-2 (veiligheid van roltrappen)

Neem contact met ons op voor meer informatie. We adviseren u graag.

Onze wereldwijde expertisecentra voor onderhoud van diverse merken

Uw voordelen in het kort:

  • Meer dan 24.000 servicemonteurs wereldwijd worden voortdurend opgeleid door toegewijde experts
  • Onze kennis van apparatuur van concurrenten is altijd up-to-date
  • We zijn uitgerust met speciale, geavanceerde diagnostische hulpmiddelen om eenvoudig te communiceren met besturingssystemen van andere fabrikanten
  • Onze servicemonteurs hebben toegang tot de 24-uurs realtime technische ondersteuning van onze wereldwijde expertisecentra
  • We hebben een grote voorraad reserveonderdelen voor alle grote liftmerken
  • We repareren aandrijvingen en printplaten van liften van derden

Over onze wereldwijde expertisecentra voor onderhoud van diverse merken
Het leveren van hoogwaardige service en onderhoud voor liften is een van de belangrijkste pijlers van thyssenkrupp Liften.
Via onze wereldwijde expertisecentra dekken we alle onderhoudsgerelateerde behoeften, ongeacht de fabrikant. Dit is een uniek concept in de branche, en een voordeel van onschatbare waarde voor onze klanten.

De expertise achter ons onderhoud van diverse merken
Onze vakkennis reikt over grenzen heen dankzij ons wereldwijde netwerk. Elk expertisecentrum biedt ondersteuning van wereldklasse om ervoor te zorgen dat ons serviceportfolio voor liften van diverse merken blijft voldoen aan de regionale en lokale marktbehoeften.

Expertisecentra in uw voordeel
Via ons wereldwijde netwerk van expertisecentra maken we onze uitgebreide kennis over onderhoud van andere merken toegankelijk maken voor al onze servicemonteurs uit alle hoeken van de wereld. Vanuit deze superieure opleidings-, onderzoeks- en ondersteuningsfaciliteit rusten we ze uit met de hulpmiddelen en vaardigheden die nodig zijn om onze klanten een uitgebreide, hoogwaardige service te bieden. Dit omvat trainingen over nieuwe en oude liftbesturingssystemen, geavanceerde diagnostische hulpmiddelen die intern zijn ontwikkeld om besturingssystemen van alle grote liftmerken te analyseren en problemen te verhelpen, plus toegang tot 24-uurs realtime ondersteuning voor de servicemonteur ter plaatse. Daarnaast repareren we essentiële printplaten. Deze hebben we ook op voorraad, klaar om ze onmiddellijk overal heen te verzenden.

Wij zijn uw volledige one-stop shop voor alle liftmerken wereldwijd.

Innovaties in service

Ons doel is om de efficiëntie drastisch te verbeteren, de uptime van liften te verhogen en onderhoudsinterventies te versnellen om ervoor te zorgen dat mobiliteitssystemen altijd werken zoals het hoort. Door gebruik te maken van de kracht van het ‘Internet of Things’ met oplossingen zoals MAX en HoloLens zet thyssenkrupp de volgende stap in het digitale tijdperk en veranderen we de wijze waarop de liftindustrie onderhoudsdiensten aanbiedt.

MAX

Zou het niet geweldig zijn om minder liftstoringen en snellere servicebezoeken te hebben en eventuele grote uitgaven aan uw liften van tevoren te weten? MAX van thyssenkrupp, de eerste realtime cloudgebaseerde en voorspellende onderhoudsoplossing in de sector, maakt dit mogelijk. Met MAX als partner in het digitale tijdperk kunnen onze servicemonteurs problemen met apparatuur binnenkort preventief aanpakken, waardoor ze u beter van dienst kunnen zijn.

Bezoek onze MAX-microsite voor meer informatie.

 

HoloLens

Door holografische 3D-beelden met de fysieke wereld te combineren en zo een gemengde realiteit te creëren, stellen HoloLens-apparaten van Microsoft onze monteurs binnenkort in staat om onderhoudsinterventies naar een hoger niveau te tillen. Met HoloLens kunnen ze problemen met liften visualiseren en identificeren voordat ze aan de slag gaan, en hebben ze ter plaatse handsfree toegang tot deskundig advies op afstand. Dit leidt tot aanzienlijke tijdsbesparingen en veel minder stress.

Heeft u gevonden wat u zocht? Neem vandaag nog contact op met een verkoopmedewerker bij u in de buurt.

Vestiging in de buurt zoeken