Het 24-uurs noodoproep- en remote-monitoringsysteem.

Maakt u met onze Teleservice gebruik van het hoogwaardige prestatieniveau van een noodoproep- en bewakingssysteem dat alle specifieke voorschriften van de Nederlandse en Europese wet- en regelgeving met betrekking tot de controle, het onderhoud, noodhulpdiensten en calamiteitenmanagement (NEN-EN 81-1 en 81-28) invult. Anticipeer op de eisen in de EN 81-80 voor het verbeteren van de veiligheid van bestaande liften. Uitontwikkelde en bewezen techniek waarborgt bij noodoproepen een directe communicatie tussen liftkooi en onze servicecentrale. Iedere inkomende oproep wordt automatisch op misbruik en onbedoelde bediening gecontroleerd, waardoor de inzet van servicetechnici tot het minimum wordt beperkt. Teleservice kan echter meer betekenen.

Teleservice betekent ook permanente bewaking van uw liftinstallatie(s) en het voorkomen van storingen. Praktisch alle liften, ook die van ander fabrikaat, kunnen op eenvoudige wijze met Teleservice worden uitgerust. Met aansluiting op ons Customer Service Centre, dat 24 uur per dag, 7 dagen per week het gehele jaar door voor u klaar staat, en ons dichte landelijke netwerk van servicetechnici, waarborgen wij de vakkundige bevrijding van opgesloten personen binnen een acceptabele tijd.

Teleservice in het kort

  • Continue controle van de alarmverbinding vanuit de liftkooi met ons
  • Customer Service Centre.
  • Filtering op misbruik en onbedoelde bediening
  • Directe overdracht van noodoproepen via een dataverbinding.
  • De locatie van de lift is onmiddellijk vast te stellen, zodat doelgericht hulp geboden kan worden.
  • Vrij programmeerbaar telefoonnummer: uw noodoproepsysteem blijft altijd bruikbaar.
  • Meting en registratie van voor het functioneren van de liftinstallatie relevante gegevens
  • Automatische resets om storingen op te heffen. Lukt dat niet, dan volgt automatisch melding aan ons service centre.
  • Controle op stopverschillen (optie). Aanvullende bewaking van andere technische installaties in het gebouw is mogelijk.

Altijd voor u beschikbaar: de belangrijkste prestaties van ons Customer Service Centre.

  • Het hele jaar door 24-uurs hulpdienst.
  • Aansturing van de inzet van vakkundig personeel voor de bevrijding van opgesloten personen.
  • Telefonische begeleiding van de opgesloten personen.
  • Snelle en doelgerichte hulp door gekwalificeerde servicetechnici.
  • Monitoring en registratie van installatiegegevens en inkomende meldingen.
  • Behandeling van de meldingen volgens het met u afgesproken alarmeringsplan.

Bedrijfsveiligheid, efficiency en waarborging van de beschikbaarheid zijn duidelijke voordelen van een doordacht totaalsysteem, dat zich consequent richt op de behoefte van onze klanten.