Serviceconcepten op maat

Hoe hoog uw eisen ook zijn, wij bieden exclusieve oplossingen.

Hoe hoog uw eisen ook zijn, wij bieden u exclusieve oplossingen. De service van thyssenkrupp Liften is erop gericht al uw wensen te vervullen en garandeert maximale beschikbaarheid en veiligheid voor elke type gebouw of systeem, ongeacht het aantal liften.

Uw service-opties

Ontdek onze diverse onderhoudscontracten

Maatwerk
Klanten die de voorkeur geven aan een prestatiecontract met aanvullende afspraken over bijvoorbeeld reactietijd of beschikbaarheid willen, bieden wij contracten op maat aan.

Teleservice
Bovenstaande onderhoudscontracten kunt u desgewenst uitbreiden met:

  • Teleservice light
    Spreekluisterverbinding vanuit de liftkooi met ons Customer Service Centre, 24 uur per dag, 7 dagen per week, 365 dagen per jaar.
  • Teleservice
    Monitoring van uw liftinstallatie op afstand en directe alarmverbinding vanuit de liftkooi met ons Customer Service Centre, 24 uur per dag, 7 dagen per week, 365 dagen per jaar.

Wij adviseren u graag over welke contractsoort het beste bij uw wensen en situatie past! Uw contactpersoon komt graag langs voor een vrijblijvend bezoek.