Communicatie

Intelligente functies voor individuele wensen.

De communicatievoorzieningen van thyssenkrupp Liften in personen- en goederenliften hebben veel voordelen: onderhoudskosten kunnen tot een minimum worden beperkt door middel van diagnose op afstand, er kunnen gebruiksanalyses worden uitgevoerd, responstijden kunnen worden verkort en er kan extra informatie worden gegeven.

Als u dat wenst, kan onze besturing uw liftinstallatie 24 uur per dag bewaken. Op die manier worden oorzaken van storingen vroegtijdig opgemerkt en kunnen kleinere functionele storingen worden hersteld via diagnose op afstand. Het noodoproepsysteem is gekoppeld aan een controlekamer zodat uw personen- of goederenlift in geval van een storing geïdentificeerd en overgenomen kan worden. Mocht u toch ooit assistentie ter plaatse nodig hebben, dan verzekert de doelgerichte organisatie van een landelijk netwerk van servicemonteurs dat er snel compentente hulp bij u is.

Daarnaast biedt onze intelligente Teleservice u extra functies zoals misbruikdetectie, of automatisch starten in geval van een storing. thyssenkrupp Monitoring, een analyse- en controletool, wordt gebruikt om het functioneren van uw liftinstallatie(s) te controleren en te bewaken, en kan tot wel 50 liften bewaken. Deze tool houdt uw liften dus altijd in de gaten en kan worden aangepast aan individuele wensen.

Persoonlijk technisch advies? Wij helpen u graag! Neem contact met ons op!