Nieuwe branding thyssenkrupp

engineering. tomorrow. together.

Wij als thyssenkrupp hebben ons ontwikkeld tot een moderne, mondiale industriële groep. Echter, er blijft een fundamenteel verschil merkbaar tussen het nieuwe bedrijf en het oude merk en we moeten er aan werken om dat te veranderen.  We hebben meer dan 6000 mensen gevraagd waaronder klanten, investeerders en medewerkers wat ze verwachten van thyssenkrupp, of aan deze verwachtingen voldaan wordt en hoe ze de Groep zien. Dit heeft geresulteerd in een nieuw logo en een nieuwe brandclaim. Verder is het nieuwe logo ook geïntroduceerd om alle 500 bedrijven binnen thyssenkrupp dichterbij elkaar te brengen.

De brandclaim ‘engineering. tomorrow. together’ focust zich op samenwerking en tegelijkertijd communiceert het dat we actief bezig zijn om revolutionaire oplossingen aan te bieden. De brandclaim geeft ook aan wie we zijn, wat we doen en hoe we dat doen.

Aangezien we op een duurzame manier het nieuwe logo willen implementeren zal het logo geleidelijk geïmplementeerd worden en zal de branding niet vervangen worden van onze huidige inventaris maar wordt het alleen toegepast op nieuwe inventaris.

Als u meer wilt weten over de nieuwe branding van thyssenkrupp, klik dan hier.